Tuesday, December 29, 2009

sejarah.

rock the world 9!

macam tak percaya bila kugiran gua dapat perform kat sana.gua tak pernah pergi pun rock the world tu.haha.tapi nak buat macam mana.belasah je!kugiran gua perform pada pukul 2 petang.nasib baik belum hujan lebat lagi masa tu.keadaan agak sesak di atas pentas.ditambah dengan kehadiran amir dari TWKUA.memang dahsyat brader gua cakap sama lu.ada 2 bassist beb.haha.krew pentas pun pening kepala tengok kami.kami hanya mainkan 2 buah lagu sahaja.bermula dengan YMFT dan diakhiri dengan anthem baroque pop kami yang macam biasa iaitu WOO SONG.gua dibantu oleh MOHD JAYZUAN untuk lagu tersebut.JAY kata"guk kita buat ala2 peter doherty dan carl barat".hehe.memang stail la lu JAY!terima kasih bro.tapi hari tu rasa macam tak puas pasal main 2 lagu je.zarul kata "macam tak sampai la guk".takpa la zarul,nanti kat singapura kita bagi sampai.ok!


takda gambar la gua nak letak.lupa bawa kamera hari tu.

No comments:

Post a Comment